خدمات دهی آرشام سرویس فقط در محدوده استان تهران می باشد
تعمیر کولرگازی:
اکثر افراد به دلیل مشغله بسیار و همچنین هزینه سرویس کولرگازی تا زمان خرابی و خاموش شدن دستگاه کولرگازی به سرویس دستگاه توجهی ندارند، در صورتی که تمامی لوازم برقی به سرویس دوره ای نیاز دارند در هوای گرم تابستان استفاده از کولرهای آبی و گازی راهی برای خنک کردن محیط اطراف می باشد، خرابی کولر در تابستان مشکل بزرگی است که باید سریع این مشکل را حل کرد ، تعمیر و سرویس کولر گازی یک تخصص است که باید توسط افراد متخصص و آموزش دیده انجام شود در تابستان در ابتدای روشن کردن دستگاه ابتدا باد گرم احساس میکنید که برای چند دقیقه طبیعی است ولی اگر این باد گرم از ۵ دقیقه بیشتر طول کشید سریعا کولر را خاموش کنید تا به قسمت های دیگر آسیب جدی وارد نشود.
نکته ای که کمتر کسی به آن توجه می کند این است که تعمیر کولرگازی بر خلاف کولرهای آبی نیازمند تخصص بیشتری است بنابراین اگر مشکلی پیش بیاید لازم است تعمیر کولرگازی خود را به یک متخصص حرفه ای بسپارید.
سرویس کولرگازی:
هر وسیله ی برقی نیاز به سرویس دوره ای دارد مخصوصا در بحث کولرگازی که کثیفی دستگاه باعث می شود که کولر بیشتر کارکرده تا محیط را خنک کند، خود این امر سبب افزایش برق مصرفی، پایین آمدن عمر مفید دستگاه و اصطحلاک قطعات می شود، کثیفی دستگاه سبب می شود که تبادل گرما و سرما به خوبی صورت نگرفته و کمپرسور بدون وقفه کار کند که باعث هزینه های گزاف از جمله آسیب دیدن کمپرسور – سیم کشی – بُرد و غیره می شود.
آرشام سرویس به صورت ٢۴ ساعته آماده ی خدمات به شما هموطنان عزیز می باشد جهت تغییر و سرویس انواع کولرهای گازی و داکت اسپیلت کافی است که تماس بگیرید تا تکنیسین های این مجموعه کمتر از نیم ساعت در محل شما حضور یابند.
ایرادات عمده کولرگازی:
١-کار نکردن فن پنل کولرگازی:
از مهمترین اجزای سازنده ی پنل است که هوا را از داخل اپراتور به محیط داخل پرتاب می کند بنابراین اگر فن کار نکند در حقیقت شما هیچ سرمایی را حس نخواهید کرد، در صورت کار نکردن فن کولرگازی در مرحله اول باید خازن را چک کرد در مرحله دوم باید رله فن را روی بُرد بررسی کرد اگر مشکل از این دو قسمت نبود از رسیدن برق به موتور فن اطمینان حاصل کنید در غیر این صورت باید سنسور دمای کولرگازی و تنظیمات کنترل چک شود.
٢-کار نکردن فن کندانسور کولرگازی:
از مهمترین اجزای سازنده کندانسور است که گرمای ناشی از گاز در کندانسور را به بیرون یونیت بیرونی هدایت می کند در صورت کار نکردن یا برعکس کار کردن دُر فن آمپر موتور بالا رفته و به اصطلاح داغ کرده و اُوِر لود می کند که می تواند آسیب جدی به کمپرسور کولرگازی برساند در صورت کار نکردن فن بیرونی کولرگازی در مرحله اول باید خازن فن چک شود
در مرحله دوم باید چک کرد که آیا فرمان از برد پنل برای فن کندانسور صادر می شود یا خیر اگر ایراد از این دو نبود باید فن دستگاه تعمیر شود در غیر این صورت نیاز به تعویض فن کندانسور می باشد.
٣- ضعیف بودن پرتاب باد پنل:
در مرحله ی اول باید فیلترهای پنل را چک کرد که کثیف نباشد زیرا کثیفی فیلترها باعث ضعیف شدن پرتاب باد کولر می شود.
۴- یخ زدن پنل و لوله کولرگازی:
کم بودن گاز، کثیفی اپراتور ، کثیفی بلوور فن می تواند از دلایل یخ زدن دستگاه باشد
۵- خاموش شدن ناگهانی کولرگازی:
در مرحله اول باید برق ورودی دستگاه چک شود در مرحله دوم باید فیوز شیشه ای برد چک شود اگر ایراد از این دو نبود ایراد از برد دستگاه است
۶- کار نکردن موتور کولرگازی:
اولین مرحله تعویض خازن است خازن در مرحله استارت موتور کمک به کمپرسور کرده مرحله دوم چک کردن فرمان از برد است که آیا فرمان برای استارت موتور صادر می شود در غیر این دو صورت موتور باید تعمیر و در صورت تعمیر نشدن تعویض گردد
٧-تنظیم نبودن گاز کولرگازی:
در صورت وجود نشتی در سیستم اپراتور لوله ی رفت یخ زده که با رفع نشتی و پیدا کردن نشتی و شارژ کولرگازی این مشکل حل می شود.
٨-صدا دادن پنل و کندانسور کولرگازی:
در صورت وجود شکستگی در بلوور و پروانه فن کندانسور از حالت تعادل و بالانس بودن خارج شده و شروع به صدا می کنند، در صورت خرابی موتور فن به این مشکل ایجاد می شود
٩- آبریزی از پنل کولرگازی:
به دلیل کثیف بودن لوله درین مسدود شدن سینی خروجی تخلیه آب نمی تواند از لوله درین تخلیه شده و از داخل پنل بیرون می زند
با سرویس سالیانه آرشام سرویس می توانید تمام این هزینه ها را کاهش دهید
آرشام سرویس مفتخر است تمامی خدمات تعمیر، سرویس، نصب کولرگازی و داکت اسپیلت شما عزیزان را در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه انجام دهد
برخی خدمات آرشام سرویس:
- تعمیر کمپرسور کولرگازی و داکت اسپیلت در آرشام سرویس
- تعمیر و تعویض بلوور یونیت داخلی کولرگازی و داکت اسپیلت در آرشام سرویس
- تعمیر و تعویض لوله های مسی رفت و برگشت و مدار کولرگازی و داکت اسپیلت در آرشام سرویس
- رفع ایراد انواع لرزش و صدا در یونیت داخلی و بیرونی کولرگازی و داکت اسپیلت در آرشام سرویس
- رفع نشتی آب کولرگزی و داکت اسپیلت در آرشام سرویس
- تعمیر و تعویض انواع سنسور و فیوزهای حرارتی کولرگازی و داکت اسپیلت در آرشام سرویس
- تعمیر و تعویض انواع خازن های کولرگازی و داکت اسپیلت در آرشام سرویس
- تعمیر صد در صدی بُرد انواع کولرگازی و داکت اسپیلت در آرشام سرویس
- تعمیر، رفع مشکل و ایراد انواع کولرگازی و داکت اسپیلت در آرشام سرویس
چه مارک هایی از کولر گازی و اسپیلت قابل تعمیر هستند؟:
انواع برندهای کولرگازی که در ایران موجود هستند قابل تعمیر هستند از آنجایی که ساختار کلی همه ی کولرهای گازی مثل هم هستند نیازی نیست که اگر کولرگازی شما سامسونگ یا ال جی هست سراغ تعمیر کاری بروید که فقط همین برند را تعمیر می کند، شما برای تعمیر انواع کولرگازی یا هر برندی می توانید به آرشام سرویس مراجعه کنید.
نحوه محاسبه ی قیمت برای تعمیر کولرگازی و اسپیلت در آرشام سرویس:
محاسبه مخارج تعمیر کولرگازی بر عهده ی کارشناس می باشد، این هزینه بر اساس نوع خرابی قطعه متفاوت می باشد، ممکن است کمپرسور کولرگازی شما خراب شده باشد یا گازه کولرگازی شما تمام شده باشد با توجه به قیمت مطالب ذکر شده مخارج کولرگازی شما متغیر است برای آگاهی از تعمیر کولرگازی خود می توانید سفارش خود را از طریق تماس تلفنی با مجموعه آرشام سرویس ثبت کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما باشند.
تعمیر، سرویس و نصب انواع کولرهای گازی و داکت اسپیلت در کلیه مناطق تهران
خصوصیات آرشام سرویس
بهره مندی از متخصصان با تجربه
تکنسین های این مجموعه دارای بیش از ۱۰ سال سابقه کار عملی و دارای تمامی مدارک فنی لازم و مناسب ترین فرد برای تعمیر لوازم خانگی شما هستند.
گارانتی خدمات
آرشام سرویس بر خلاف مجموعه های دیگر که عمدتا نقش دلال را بین مشتری و تکنسین بازی میکنند، تمامی خدمات و تعمیرات را به مدت ۱۲۰ روز گارانتی می کند.
ارائه خدمات در لحظه
آرشام سرویس بصورت آنلاین و در کوتاهترین زمان ممکن وسایل خانگی شما را تعمیر می کند.
قیمت منصفانه و رقابتی
تمامی هزینه ها و پروسه های انجام کار زیر نظر آرشام سرویس انجام می شود. در ضمن حدود هزینه ها پیش از انجام کار به مشتری عزیز اعلام شده پس از موافقت در پایان کار دریافت می شود.
ارائه بهترین راهکار
اولویت ما با تعمیر است تا تعویض قطعه.
تضمین بهترین کیفیت
با توجه به وجود قطعات بی کیفیت در بازار، آرشام سرویس از بهترین و با کیفیت ترین قطعات استفاده کرده و کیفیت قطعه را ضمانت می کند.
مشخص کردن زمان انجام کار با مشتری
زمان تعمیر لوازم خانگی را شما تعیین می کنید.
سوالات متداول
۱- چه اطمینانی بابت حفظ حریم خصوصی به من داده می شود ؟
تمامی تکنسین های آرشام سرویس ضمن سالها تجربه کاری و آموزش رعایت حفظ حریم شخصی دارای مدرک تایید شده از تمامی مراجع انتظامی می باشند و کاملا به حریم شخصی و خصوصی شما آگاه می باشند.
۲- آرشام سرویس در چه زمان هایی خدمات رسانی می کند ؟
شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با پر کردن فرم درخواست تعمیر فوری مشکل درخواست خود را با ما درمیان بگذارید. تکنسین های ما از ساعت ۸ الی ۱۲ شب آماده خدمت رسانی به شما می باشند.
۳- نحوه تعیین هزینه تعمیر لوازم خانگی در آرشام سرویس چگونه است ؟
پس از مشخص شدن ایراد لوازم خانگی شما توسط تکنسین آرشام سرویس قبل از تعمیر تمامی هزینه ها بصورت حدودی به شما اعلام می شود و در پایان کار از شما دریافت می شود.
۴- آیا تکنسین بدون هماهنگی با من در زمان مقرر مراجعه می کند ؟
خیر، تمامی هماهنگی ها با شما از طرف تکنسین انجام شده و شما زمان تعمیر دستگاه را مشخص می کنید.
۵- در صورت بروز مشکل هزینه دریافت می شود ؟
درصورت بروز همان مشکلی که تکنسین آرشام سرویس آن را برطرف کرده اگر زیر ۱۲۰ روز آن مشکل ایجاد شود شما هزینه آن را پرداخت نمی کنید تمامی خدمات آرشام سرویس به مدت ۱۲۰ روز گارانتی می باشد.
۶- آیا امکان تهیه قطعه توسط خودمان وجود دارد ؟
بله، شما می توانید شخصا اقدام به تهیه قطعه کنید ولی آرشام سرویس هیچ ضمانتی را در قبال قطعه خریداری شده توسط شما ندارد.
۷- چطور و در چه زمانی هزینه را پرداخت کنیم ؟
شما می توانید پس از اتمام کار و زمانی که دستگاه شما تعمیر شد و مشکلش رفع شد اقدام به پرداخت هزینه کنید. لازم به ذکر است تعویض قطعه نیازمند بیعانه است. در ضمن شما می توانید هزینه را مستقیم به تکنسین یا حساب آرشام سرویس واریز نمایید.